Plataforma Ciutadana Gent de Marratxí

  • Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Activitats (Que feim) Campanyes i col·laboracions 15-M. PROPOSTA D'ACTUACIÓ 15-M PER AQUEST DILLUNS

PROPOSTA D'ACTUACIÓ 15-M PER AQUEST DILLUNS

Correu electrònic Imprimeix PDF
Valoració d'usuari: / 2
PitjorMillor 

Treu alguns diners del banc aquest dilluns i obre una llibreta d'estalvi ètic.

Ben bé no se sap d'on ha sortit la proposta, però esta prenent molta força si tenim en compte els blocs i webs que la recullen i els missatges de correu que s'estan rebent cada dia.

banca-eticaA més pot ésser una acció d'aquestes que a més de sensibilitzar a molta gent, pot esser un bon toc d'atenció als bans i als polítics.

La proposta més el·laborada i completa, i a la vegada més fàcil de dur a terme, consisteix amb el següent:

1. Aquest dilluns dia 30 cada persona que sigui titular d'un compte o llibreta d'estalvis ha d'anar al banc o caixa i demanar un reintegrament de 155 €, o de 15,05 € (quinze euros i 5 cèntims). Cadascú segons les seves possibilitats i per recordar el Toma la calle.15-05-2011. Si la qua a les finestretes és molt llarga i no teniu els temps necessari per esperar el vostre torn, podeu treure els diners del caixer automàtic que estarà a la mateixa entrada de la oficina bancària. En aquest cas com que no hi haurà la possibilitat de treure bitllets de 5 €, podeu treure una xifre més rodona: 150 €.

2. Després (teniu tota la setmana per fer-ho) anau amb aquest diners a obrir una llibreta d'estalvi ètic a alguna de les caixes i bancs ètics que operen a Espanya i que son les que vos enllaçam aquí baix:
www.colonya.es  (té varies oficines a Palma i també a alguns pobles)
www.triodos.es            (Tlf. 93 476 57 47 begin_of_the_skype_highlighting            93 476 57 47      end_of_the_skype_highlighting)
www.projectefiare.cat  (Tlf. 93 368 99 82 begin_of_the_skype_highlighting            93 368 99 82      end_of_the_skype_highlighting)

Tal vegada serà difícil que les entitats bancàries facilitin el número de reintegrament de 155, 150, o 15.05 €, sol·licitats el dilluns, però confiam que les banques ètiques si facilitin la data del nombre de noves llibretes obertes durant tota la setmana amb aquestes quantitats.

Recorda de fer-ho el proper dilluns, però ara mateix ja difon aquesta proposta d'acció!

 

Darrera actualització de dissabte, 28 de maig de 2011 12:31  

Escriure un comentari

Podeu escriure un comentari fins a 1000 caràcters. Se requereix indicar un nom (que es mostrarà públicament) i una adreça de correu electrònic vàlida (que no es mostrarà). Podeu utilitzar negreta, subratllat i altres i emoticones, entre d'altres. Des del total respecte per a la llibertat d'expressió, la qual defensam com un assoliment de la ciutadania i com un valor de la democràcia participativa, la Gent de Marratxí es reserva el dret de suprimir comentaris, en tot o en part, quan manifestament siguin irrespectuosos o atemptatoris contra qualsevol persona o entitat.


Google Traductor

Cercar dins aquest Web

Quí està connectat

Tenim 22 visitants en línia

Enquesta eleccions municipals 2011

Ha de presentar la Plataforma Gent de Marratxí una candidatura a les eleccions municipals 2011?
 

Enquesta Corrupció

La corrupció política. Amb quina opció t'identifiques millor?
 

Enquesta sobre la Plataforma

Conéixes la Plataforma Ciutadana Gent de Marratxí?
 

Avis d'identitat

No ens hi conformam!

Un altre mon és possible. Un altre Marratxí, també!

Pensam Globalment. Actuam Localment.

La Plataforma Ciutadana Gent de Marratxí és una entitat sense ànim de lucre. Està incrita a l'Ajuntament de Marratxí, com a entitat d'Interès General al si del municipi i també al Registre d'Entitas Jurídiques del Govern Balear.