Plataforma Ciutadana Gent de Marratxí

  • Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font

Reunió de l'Assemblea de Moviments Socials de Mallorca

Correu electrònic Imprimeix PDF
Valoració d'usuari: / 1
PitjorMillor 

El dimecres passat, dia 22 de desembre, l'Assemblea de Moviments Socials de Mallorca de la qual en forma part la Plataforma Ciutadana Gent de Marratxí, es va reunir per tal de disenyar el pla d'actuacions de cara al proper any 2011.

En representació de la Plataforma hi assistiren Xisco Mengod i Xavier Ramis.

logoFSMa

Entre d'altres conclusions, podem destacar la de que l'Assemblea de Moviments Socials de Mallorca, vol ésser l'aglutinador i l'altaveu de totes les iniciatives i activitats de les entitats que en formen part, més directament relacionades amb la Carta de Principis del Fòrum Social Mundial i, per tant, més amplament compartides entre totes aquestes entitats.També que entre totes les entitats es faran propostes per tal de elaborar, redactar i donar a conéixer el discurs polític de l'Assemblea de Moviments Socials de Mallorca, bassat en la conclusions del III Fòrum Social de Mallorca que es va celebrar el mes de març de 2009.

Podeu trobar més informació al Web de l'Assemblea de Moviments Socials de Mallorca a http://www.forumsocialdemallorca.org

Darrera actualització de dijous, 23 de desembre de 2010 16:22  

Escriure un comentari

Podeu escriure un comentari fins a 1000 caràcters. Se requereix indicar un nom (que es mostrarà públicament) i una adreça de correu electrònic vàlida (que no es mostrarà). Podeu utilitzar negreta, subratllat i altres i emoticones, entre d'altres. Des del total respecte per a la llibertat d'expressió, la qual defensam com un assoliment de la ciutadania i com un valor de la democràcia participativa, la Gent de Marratxí es reserva el dret de suprimir comentaris, en tot o en part, quan manifestament siguin irrespectuosos o atemptatoris contra qualsevol persona o entitat.


Google Traductor

Cercar dins aquest Web

Quí està connectat

Tenim 22 visitants en línia

Enquesta eleccions municipals 2011

Ha de presentar la Plataforma Gent de Marratxí una candidatura a les eleccions municipals 2011?
 

Enquesta Corrupció

La corrupció política. Amb quina opció t'identifiques millor?
 

Enquesta sobre la Plataforma

Conéixes la Plataforma Ciutadana Gent de Marratxí?
 

Avis d'identitat

No ens hi conformam!

Un altre mon és possible. Un altre Marratxí, també!

Pensam Globalment. Actuam Localment.

La Plataforma Ciutadana Gent de Marratxí és una entitat sense ànim de lucre. Està incrita a l'Ajuntament de Marratxí, com a entitat d'Interès General al si del municipi i també al Registre d'Entitas Jurídiques del Govern Balear.